زمانی که کلیه‌ها نمی‌توانند فشار خون را تنظیم کنند آسیب کلیه می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در سیستم قلبی و تنفسی شود. فشار خون بالا می‌تواند تنفس را دشوار کند یا باعث شود قلب سخت‌تر کار کند و منجر به تپش قلب یا ریتم نامنظم قلب شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داغ شدن گوشی مهم‌ترین نشانه ویروسی شدن گوشی است در شرایطی که داغ شدن گوشی در زمان‌های طولانی امری طبیعی به نظر می‌رسد، اما باید توجه داشته باشید که اگر در وضعیت عادی و زمانی که زیاد با گوشی کار نمی‌کنید، متوجه داغ شدن بیش از حد گوشی شدید، احتمال ویروسی شدن گوشی شما وجود دارد، زیرا برخی از ویروس‌ها سبب می‌شوند که بیش از اندازه طبیعی از CUP گوشی استفاده شود و درنهایت با داغ شدن غیرطبیعی گوشی روبه‌رو می‌شوید.
مهراد در پاسخ به این پرسش که «چه مواد غذایی تشکیل سنگ را تسریع و چه موادی از ایجاد آن جلوگیری می‌کند؟»، گفت: کمبود پروتئین باعث ایجاد سنگ مثانه به ویژه در کودکان می‌شود؛ ضمن اینکه خوردن نمک زیاد، املاح زیاد و مصرف کم آب باعث ایجاد سنگ می‌شود.
روزیا پریش، ND، یک پزشک طبیعی در مرکز سلامتی طبیعی در بولدر، کلرادو، می‌گوید: «روده سالم معمولاً زمانی به درستی کار می‌کند که یک تا دو بار در روز اجابت مزاج داشته باشید که به خوبی انجام می‌شود و به راحتی دفع را انجام می‌دهید. این حرکات روزانه روده باید عاری از علائمی مانند اسهال، یبوست و مدفوع شل باشد. سایر علائم روده سالم شامل عاری بودن از علائم مشکلات رکتوم مانند هموروئید و علائم شکمی مانند تولید گاز، نفخ و درد شکم است.
فاسد شدن ریمل بر اثر ماندگی و شرایط محیطی مانند گرما رخ می‌دهد و مصرف آن صحیح نیست. یکی از نشانه‌های ظاهری فاسد بودن یک ریمل، بوی نامطبوع و حالت بریده بریده شدن مواد آن است.
وزیر منابع آبی عراق ابراز امیدواری کرد که در پی سفر یک هیئت فنی به ترکیه، عراق شاهد بهبود نسبی وضعیت رهاسازی آب باشد با وجود اینکه تاکنون هیچگونه بهبودی وجود ندارد.
شوک عدم قهرمانی بوندسلیگا برای دورتموند بزرگ بود. آیا دورتموند می‌تواند به بایرن برسد؟ وضعیت بد است و سال سرنوشت سازی برای این تیم در پیش است.
در صورتی که ضد آفتاب بیشتر از حد معمول چسبناک یا آبکی شود، به نظر می‌رسد که فاسد شده است.
«در شرایط کنونی شانس احیای روابط ایران و مصر به شدت بالاست. این مساله مخصوصا با توجه به این بیان می‌شود که سیاست عمانی‌ها، نوعی سیاستِ مخفی است و تا زمانی که به نتیجه نرسند، مقام‌های عمانی تحرکات خود را عینی و آشکار نمی‌سازند. در عین حال، فعالیت صریح و آشکار مقام‌های ارشد عمانی به ویژه سلطان این کشور و موضع گیری‌های اخیر رهبر انقلاب اسلامی در مورد احیای روابط با مصر نیز همگی گواهی روشن بر این ادعا هستند که چشم انداز احیای روابط ایران و مصر بسیار روشن است».
برای افراد مبتلا به هیپوگلیسمی بسیار مهم است که همیشه مانیتور قند خون و یک میان‌وعده همراه خود داشته باشند. اگر دچار هیپوگلیسمی هستید، قانون ۱۵/۱۵ را دنبال کنید تا سریع احساس بهتری داشته باشید: ۱۵ گرم کربوهیدرات مصرف کنید و سپس ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس:
در طول یک شب خواب سالم، فشار خون حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. اما اگر خواب به طور مزمن قطع شود یا اصلاً اتفاق نیفتد، فشار خون بالا می‌ماند و برای افرادی که فشارخون بالا دارند، خطرناک است. احتمالاً احساس تنبلی و تاخیر در زمان واکنش، حافظه مه‌آلود و ناتوانی در تمرکز و یادگیری اطلاعات جدید و پردازش نشانه‌های اجتماعی خواهید داشت.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر ایران است اما این صدرنشینی تنها دلیل امیدواری شاگردان یحیی به کسب جام قهرمانی نیست.
آهنگ ساخته‌شده با هوش مصنوعی از همکاری Drake و The Weeknd شبیه نمونه‌های واقعی است و کیفیتی عالی دارد. محبوبیت این قطعه به‌قدری افزایش یافته که در پلتفرم‌های موسیقی مثل اسپاتیفای و اپل موزیک نیز دردسترس قرار گرفته و البته صدهاهزار بار استریم شده است.
متخصص روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر ضرورت درمان مبتلایان اختلال استرسی پس از سانحه گفت: این افراد همیشه در حالت آماده باش به سر می‌برند، گویی منتظر خطر هستند و نمی‌توانند احساس آرامش کنند، مدام مضطرب هستند و به سختی به خواب فرو می‌روند و به طور کلی بی‌قرار و ناآرام هستند.
روزنامه القدس العربی به افول روزافزون قدرت منطقه‌ای آمریکا از یک‌سو و افزایش قدرت و تأثیرگذاری ایران در منطقه در کنار گسترش توانمندی‌های نظامی گروه‌های مقاومت دربرابر اسرائیل اشاره کرد.
رئیس جمهور گفت: نشانه‌های استیصال و از هم پاشیدگی جامعه صهیونیستی و شکل‌گیری نظم جدید جهانی به نفع جبهه مقاومت آشکار شده است.
پراهمیت‌ترین پالس در بازگشت امید‌ها به احیای برجام را می‌توان مشاهده نشانه‌هایی قطعی و جدی از اراده مصمم مسئولان ایرانی برای احیای تنش‌زدایی مورد ارزیابی قرار داد. هر چند در گذشته مذاکرات در جریان بود و نمایندگان ایران و سایر طرف‌ها در وین در حال مذاکره بودند، اما به طور مشهود، اراده‌ای قاطع مبنی بر بازگشت به توافق مشاهده نمی‌شد. به نظر می‌رسد این بار مسئولان و استراتژیست‌های سیاست خارجی کشورمان در پرونده هسته‌ای، تصمیم قطعی را برای احیای توافق اتخاذ کرده‌اند
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
اعطای مصونیت به محمد بن‌سلمان یکی از نشانه‌هایی بود که روابط آمریکا و عربستان قطع نخواهد شد. اما جنجال‌های اوپک‌پلاس و پیامد‌های آن نشان‌دهنده فاز جدیدی در روابط میان دو کشور است. این اولین باری است که در اواسط قرن بیستم و آغاز روابط عربستان و آمریکا، ریاض با استراتژی بزرگ واشنگتن همراه نشده.
در مواجهه با نمونه‌های متنوع از سخنان عجیب و پرحاشیه میرسلیم نگاه ساده‌انگارانه آن است که تصور شود با تذکر و توجیه یک شخص مثل جناب میرسلیم، روند دامنه‌دار وایرال‌شدن اظهارنظر‌های این‌چنینی برخی مسئولان دیگر هم در بین افکار عمومی قطع خواهد شد. این‌درحالی است که به‌نظر می‌رسد ما در بررسی این جنس اظهارات عجیب، با یک طرز فکر مواجه هستیم نه اظهارنظر شخصی چند مسئول خاص دولتی یا حاکمیتی.
طراحی سامانه RBS ۷۰ با هدف ساخت یک پدافند ارزان قیمت که کار با آن ساده باشد و در شرایط آب و هوایی قطبی سوئد نیز بدون مشکل کار کند، از سال ۱۹۶۷ آغاز و نخستین نمونه‌های ساخته شده در سال ۱۹۷۳ جهت ارزیابی تحویل نیروی هوایی سوئد شد.
شاید برای بسیاری باورش سخت باشد اما کریستیانو رونالدو به پایان نزدیک و نزدیک تر می شود. باید به تماشای افول او در پیراهن پر زرق و برق منچستریونایتد و در لیگ اروپا عادت کنیم.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ